Succes is een keuze!

WebtekstenUw bedrijf heeft een website. U bent actief op de social media. U verzendt regelmatig een nieuwsbrief. In welke mate dragen deze tools bij aan uw bedrijfsdoelstellingen?

Succes is een keuze!

U kent ‘m nog wel: John de Manager, uit die Cup a Soup reclame van vroeger. Zijn motto was: ‘succes is een keuze!’. In de reclame zien we ook dat we niet in alles een keuze hebben. Maar ook voor uw digitale bedrijf heeft u een keuze: daar gaan we een succes van maken!

Als u daarmee begint heeft u al voordat het nieuwe jaar begonnen is een mooi doel. En het stellen van dat doel is al heel belangrijk.  Want dan kunt u beginnen met de voorbereidingen om dat doel te bereiken.

Laten we het concreet maken met een eenvoudig voorbeeld. Stel dat uw bedrijfswebsite momenteel gemiddeld 15.000 unieke bezoekers per maand heeft. U kiest voor succes door als doel te stellen dat u eind 2014 gemiddeld een dubbel aantal bezoekers telt, dus gemiddeld 30.000.

Dat is al heel concreet en misschien vindt u  het gewaagd, maar dat is juist goed. Want vervolgens gaat u kijken hoe u die verdubbeling in aantal bezoekers gaat realiseren. Daar gaat u  een plan van aanpak voor opstellen. ‘Wat is ervoor nodig om die verdubbeling in aantal bezoekers te realiseren?’ is de belangrijkste vraag die u in dit plan van aanpak beantwoordt.

Bommeltjes Media heeft de kennis in huis om u op deze vraag een antwoord te geven en samen met u een plan van aanpak te maken.

Neem gerust vrijblijvend contact  met ons op voor een kennismakingsgesprek!